söndag 27 oktober 2013

Vilken morgon!

Haha, i morse ville jag bara låsa in Rambo eller tejpa igen munnen på honom, men sånt sysslar inte jag med.. 

Iallafall, under nästan hela natten har hjärnspökena spökat för lille Rambo, så han har vaknat, skällt, morrat och haft sig säkert 3 gånger, stackarn.. Jag fick inte sova mer än 5 timmar totalt kanske, för vid 8 i morse när mamma kom hem så hörde ju Rambo det på långa vägar och satte direkt igång med att pipa och gnälla! Sedan skällde han för glatta livet och trampade runt i rummet.. Försökte få honom att somna om igen, men det var ju totalt omöjligt.

Förut släppte jag ut honom varje morgon när han började gnälla, men inte idag, för mamma skulle gå och lägga sig och pappa visste jag inte ens om han var vaken. Nåväl, i en timme lyssnade jag på Rambos gnäll och sedan beslöt jag mig för att kliva upp! Så idag är matte vääldigt seg och trött..

Här har vi en bebis-Rambo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar