tisdag 1 oktober 2013

Snabbt inlägg..

Ja, det får bli ett litet snabbt och tråkigt inlägg här.. För om drygt en halvtimme går jag upp på torget och möter husse som kommer till Delsbo med Rambo (dom har varit hundvakt åt svärfars stövarvalp idag), sen drar vi på valpkurs igen jag och lillkillen! Ska bli roligt att komma dit igen eftersom vi missade förra veckan för att vi va i Stockholm då.. Har även tappat bort papperet där det står vad vi ska göra, men det återstår att se, haha! Får väl hoppas att det blir någonting roligt iallafall, men det är det alltid.

Idag har iallafall jag varit uppe i Venås rådjursjakt, med hund såklart, men dessvärre så satt jag och en till tjej bara på pass och får nog gå med hund imorgon istället.. Vi sköt även lerduvor och det går lika dåligt som alltid, så tänk om jag skulle börja jaga fågel, då kommer jag missa varenda rackare som flyger förbi? Ojoj.. Och såhär kommer mina kommande dagar att se ut, förutom på fredag då vi är lediga och ska ner till Mora istället, tokigt!

Howdy howdy! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar