torsdag 17 oktober 2013

Roligaste dagen i veckan!

Japp, det måste vara torsdagar, iallafall när det gäller skolan och de 5 dagarna. Torsdagar = Hund på schemat!

Idag började vi dagen med att kika på film, sedan gick vi ut på planen för att träna inkallning, gick väl lika bra som alltid antar jag?
Först satte vi ner våra hundar (en åt gången) och gick iväg för att kalla in och sedan tog våran lärare en hund i taget och gick iväg åt ett håll och vi åt ett annat, för att sedan kalla in och gud så Rambo kutade, raketen min!

Vi gjorde även lite minisök med godis så dom fick arbeta med nosen och sist gick vi ut i skogen och gömde godis i tallar, mycket roligt! Aldrig gjort det förr men detta får vi fortsätta med, Rambo kämpade för kung och fosterland för att få fram alla gobitar, haha ;)


Sedan måste jag bara tillägga att jag blev så glad idag! 
Vi satt och väntade på bussen hem ifrån skolan när en liten kille kommer fram och FRÅGAR om han får hälsa på Rambo. Herregud, självklart får du det när du frågar! Rambo blev glad och det blev nog killen också, han sa att Rambo var söt, frågadevad han hette samt vad det var för ras. 
FÖRSTA ungen jag träffar på som frågat om den får klappa/hälsa! Han kommer komma långt i livet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar