söndag 13 oktober 2013

Dag 7 – Hundsport

Oj! Jag själv har provat på lite allt möjligt och förut när jag var mindre älskade jag agility, men allting lades ner då livet kom ivägen och nu vill jag gärna ta upp det mesta med Rambo igen. Och agility tyckte han verkligen om efter att ha provat på skolan, så det är väl kanske bara att satsa, vad vet jag? Annars tycker jag att rallylydnad är roligt också pysslar vi ju en hel del med drag hemma (med Semmas & Jena), men utan att tävla då.

Men någonting vi absolut ska hålla på med är spår och sök, för det har jag bestämt mig för! Sedan får vi hoppas på att matte får ta jägarexamen så vi kan se om det finns något intresse för det i Rambo, men det skulle jag tro så som han jagar både fåglar, katter och andra små djur, haha.

Såå, ja. Jag är väl inte den mest aktiva människan när det gäller hundsporter, men det ska bli. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar